Beter slapen

slaapproblemen, burnout, stress, angstklachten

Niet iedereen is gezegend met een hoofd dat, zodra het het kussen raakt in slaap valt. Natuurlijk is het geen probleem als je eens "een slechte nacht" hebt. Dat hoort erbij.

Als je echter structureel slecht slaapt; als het je moeite kost om in te slapen of als je na enkele uren wakker wordt en niet meer kunt doorslapen dan is actie ondernemen van belang.

Wanneer spreek ik van een slaapstoornis.

Als u minimaal 3 weken, 3 nachten of meer niet kunt inslapen en/of niet kunt doorslapen. en zodoende structureel kwalitatieve slaap mist. Waarom al na 3 weken? Omdat het zowel mentaal, fysiek en sociaal een enorme impact heeft op psychisch welzijn en sociaal functioneren.

Zeker in relatie tot andere psychische klachten heeft de kwaliteit van uw slaap mijn speciale aandacht. Slaap is namelijk de enige methode om werkelijk energie op te doen om te herstellen. Niet alleen onder normale omstandigheden maar zeker als u lijdt en/of in behandeling bent voor een psychische klacht.

Training: "beter slapen"

In het voorjaar van 2018 start ik vanuit mijn praktijk met een training voor mensen met chronische slaapproblemen door overmatig piekeren. Al dan niet gerelateerd aan een andere psychische klacht zoals burnout, depressie of angstklachten. Bent u geïnteresseerd in deze training? Vult u dan het aanmeldformulier in.


Meer weten, afspraak maken?

Twijfelt u of uw hulpvraag past in mijn praktijk? Belt u mij dan voor telefonisch overleg.
Wilt u eerst kennis maken? Of wilt u een afspraak maken voor een intake? Vul het formulier in voor een afspraak.
Kijk hier voor mijn werkwijze.

Ben ik telefonisch niet bereikbaar?
Laat dan een voicemailbericht achter en ik bel u zo snel mogelijk terug.